Palautusehdot
Noudatamme Kuluttajasuojalakia ja näin ostajalla on 14 päivän palautusoikeus tuotteilla laskettuna vastaanottopäivästä. Palautustapauksissa kauppias palauttaa asiakkaan tilille rahat 30 päivän kuluessa tuotteen saavuttua meille. Asiakaspalautuksen täytyy sisältää kaikki samat tuotteet mitä paketissa oli sen vastaanottaessa, mukaanlukien kuitti tai lähete. Asiakaspalautus on pakattava aina hyvin eikä osoitekorttia saa liimata suoraan tuotepakettiin. Palautuksista on aina sovittava etukäteen sähköpostilla tai puhelimitse. Lähetämme tarkemmat palautusehdot ja -ohjeet sähköpostilla. Palautukset tapahtuvat Itellan välityksellä. Palautettavaan tuotteeseen asiakas saa tutustua ja kokeilla samaan tapaan miten hän voisi kokeilla sitä liikkeessä. Asiakas ei kuitenkaan saa ottaa tuotetta käyttöön, koska näin ei voi myymälässäkään tehdä. Emme ole velvollisia vastaanottamaan asiakaspalautuksena tuotetta, josta on tuotelaput irrotettu paikoiltaan tai joka ei ole myyntikuntoinen.Mikäli ehdot eivät täyty, meillä ei Kuluttajasuojalain mukaan ole velvollisuutta ottaa tuotetta vastaan (Kuluttajansuojalaki 6. luku). Tuotteet toimitetaan asiakkaan kustannuksella takaisin. Toimivalla tuotteella ei ole palautusoikeutta, asiakkaalla mahdollista tutustua tuotteeseen osto hetkellä. Tuotteella on 2kk takuu, Jos tuote hajoaa takuun aikana, tuote vaihdetaan vastaavanlaiseen tai korjataan veloituksetta.
Yritysten välisissä kaupoissa ei ole palautusoikeutta. Noutomyymälästämme ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.